Kızlar 38+5 haftalığım bundan 1 ay kadar oncesımdede akntımın sarı geldiği oluyordu ama koku flan yoktu yinede doktorum rhatlamam ıcın fitil vermişti. Ama şu 1 bucuk 2 haftadır yine var ve yoğun sekilde oluyor çok sık. Boyle olan var mı acaba aranızda. Sonlardaym bide artık doktorumda antibiyotik flan cok taraftarı degıl acıkcası. Dogum yaklastı diyemi acaba 🙄