Kızlar 2 gündür ara ara ateşim çıkıyor ve sürekli terliyorum bebek hareketli ama korkuyorum bu durumdan bebek etkilenir mi sağlığında bir sorun olur mu acile gitsem paroldan baska bisey vermeyeck ki pandemi zamanı kokuyorum da hastanelerden aşırı strese girdim 😩 bu durumda olup evde kendi kendine iyileşen bebekte bir sorun olmayan var mı ?