mrs_elisah ben de aldım birkaç paket cildine iyi gelir diye düşünüyorum çünkü olumsuz birşey kimseden duymadım. Devamını da artık doğduktan sonra gelen kodlarla alırım 🐣☺️ pahalı bezler isim yaptığı için marka değeri var. Markaya da boş yere para vermeye gerek yok bence.