Deniz1121 Oğlum pişik oldu ağlıyor altını değişirken bezi de değiştim dün başka beze geçtik şuan sudokrem sürüyorum ama çok ağladığı için zor sürüyorum zeytinyağıda kullandım işe yaramadı önerisi olan var mı ?
Yagmurdgdgn13 Deniz1121 Budrayla altını kuru tutmaya çalış. Sık sık aç bol pudra sür ki kırı kalsın. Hemen toparlar
MerveKaya38 Deniz1121 canım benimde oğlum pişik oldu bez değiştirdiğim için her altına açmaya çeşmede yikadim popisini ve hametan ve madecasol ve travazol kremi bu 3 kremi karıştırıp sürüyordum öyle pişigi geçti bide ıslak mendille filan silme suyla sil ve kurula yaş kalmasın canım
Gamze-k Deniz1121 her çiş ve kakada altını yıkayın. Yıkadıktan sonra iyice kurulayın uyku aralarında bezsiz tütün bebeği hava alsın. Benim kızım da öyleydi ne kullansam geçmedi artık doktora götürmek zorunda kalmıştım. Geçmiş olsun çokça
Eylulunannesiii Deniz1121 popişini beyaz sabunla yıkayıp öyle krem sürün ben hep öyle yapıyorum banyo yaptırırken bile sabunla yıkıyorum
Deniz1121 Yagmurdgdgn13 canım doğduğundan beri pudra kullanıyorduk altınıda açıyorum ama direk çişini yapıyor hee seferinde illa batırıyor ortalığı altına bez sersemde üstüne yüzüne bile işedi attırarak😂
Cizi-kraker Deniz1121 sudokremdense Bepanthol kullanın derim birebir etkili. Uzun süre ıslak mendil kullanmayın bebek temizleme pamuklari var ılık suyla onlarla silin
Sedefege Aklınıza gelecek her markanın pişik kremini aldım bana mısın demedi. Sonra vazelin kullandım aynı gün etkisini gördüm. Sende dene cnm bazen de bildiğimiz yeşil tüpteki arko krem geçiriyor bebeklerin pişiğini
hunilianne Deniz1121 aile hekimine fito ve travazol yazdırın. İkisini karıştırıp sürünce hemen geçiriyor pişiği.
Rabiaseher Deniz1121 ıslak mendil kullaniyosan birak cnm pamuk ve suyla temizle sudocrem hemen geciriyo aslinda zeytin yagini ısıt tenini yakmiycak sekilde oyle sur cnm
Deniz1121 Kızlar hepinize cok teşekkür ederim az önce altını yıkadım kuruladım kremledim biraz da havalandırdım, vazelini deneyeceğim