Serapbobus bende doktoruma göre 38. Haftaya gireceğim yarın ve aynı sıkıntılar bende de var çarşamba günü çatı muayenesi oldum sancılardan dolayı 2 cm açıklık vardı eve geldim bugün yine bir sancıyla uyandım çatı kemiklerim neredeyse ortadan ikiye ayrılacak gibi ağrıyor yürümekte bile zorlanıyorum sızlama girdiği zaman bu ağrılar doğum yaklaştıkça olurmuş doktor öyle söylemişti benim doğumum notmal olacağı için doktorum çekebildiğin yere kadar sancını evde çek dedi kontrol harici bir şey gelişirse bende evde sızlanıyorum şu anda