Hayat_Recep3480 Kızlar hamilelikte karın ağrısı olan var mı bende dün akşamdan beri oluyorda benim gici olan var mı
goktugun_annesiii Hayat_Recep3480 Bende oluyor canım 38+2 yim hatta dün gece istemeden sırt üstü yatmışım öyle bir acıyla ağrıyla uyandım ki sana anlatamam kıpırdayamadım 3-4 saniye sonra geçti ama 🙄
Hayat_Recep3480 goktugun_annesiii İste bende daha yeniyim 15 haftalık acaba niye böyle oluyor diye korkuyorum
goktugun_annesiii Hayat_Recep3480 ara ara oluyor gidiyordu o haftalarda da bende canım korkma Allah’ın izniyle birşey yoktur ciddi bir değişiklik falan hissedersen doktoruna gözük ihmal etme 🙏
goktugun_annesiii Hayat_Recep3480 amin Allah razı olsun Perşembe günü doğumum var Allah’ın izniyle benim de 🙄
Hayat_Recep3480 goktugun_annesiii benimde ilk defa başıma böyle bişey geldi lekelenmem.oldu biraz geçti ama şimdide karın ağrısı ve kasıkta ağrı hissediyorum inşaAllah hepimiz için
Hayat_Recep3480 goktugun_annesiii Rabbimin izniyle sağ salim girip çıkmanızı nasip etsin Çocuğunuzu hayırlısıyla kucağıniza Alırsınız 🤲🤲🤲🤲🤲
Hayat_Recep3480 goktugun_annesiii yok kahvemsi geldi doktora gittim progestan hap verdi onu kullanıyorum
goktugun_annesiii Hayat_Recep3480 bebek yerleştiği için olabilir canım sen çok dikkat et dinlen iş yapma Allah korusun