Kızlar merhaba 31 aralık günü pembe lekelenmem oldu o gece devam etti acile gittik bebek yaşam sınırında bişey olursa yaşamaz çok dikkatli ol bol bol dinlen dediler bir de ilaç verdiler kendi doktorumla görüştüm ilacı kullan yat dinlen dedi ama çok korkuyorum bebeğimin hareketlerini hissediyorum bu gün 23 haftalık olduk dünn öğlenden beri leke yok daha önce yaşayan var mı bu tarz bir durum