Kubraozdemirr Merhaba kızlar 🧡 bişey sormak istiyorum sizlere. 34+3 günlük hamileyim, geçen hafta oğlum döndü ve o zamandan sonra sol kasığımda bi ağrı başladı. Çok azdı bir hafta geçti bu geceden beri ağrı sırtıma vuruyo ve sol ayağımın üstüne bile basmak acı veriyo Doktorum da yıllık izinde. Başına gelen varmı okuduğum şeylere göre genişleme olduğu için olduğu yazıyo ama size de sormak istedim🙏
Deletedmom331 Kubraozdemirr 33+2 yim şuan ben de bu konuda post açıcaktım sol kasığım benim de inanılmaz ağrıyor dediğiniz gibi sol ayağımın üstüne basamıyorum
Kubraozdemirr Deletedmom331 benimde öyle picama giyerken falan sol ayağıma basamıyorum bu geceden itibaren de dönerken asla destek almadan dönemedim sol ayağıma basamadım ağrıdan
Deletedmom331 Kubraozdemirr ben de topallıyarak yürüyorum resmen kramp falan mı diye düşündüm ama geçmedi bir türlü
Kubraozdemirr Deletedmom331 birkaç kişide okudum iyiymiş aslında rahim genişliyomuş doktorum 20 sinde dönüyor başka doktora da gitmek istemiyorum
Kubraozdemirr Deletedmom331 gidersen bana da yazarmısın ona göre bende gidicektim ama geçer diye gitmedim
Kubraozdemirr Deletedmom331 yok hayır var haala ama azaldı yürüyüşe çıktım evde de dolaştım ağrımasına rağmen azaldı ama
Reyhanazra Bende 34 haftalık hamileyim aynı şikayetler bendede var galiba normal çünki son haftaları yaşıyoruz bebek gelmeye hazırlanıyor galiba Allah hepimizin yardımcısı olsun inşallah
Kubraozdemirr Reyhanazra inşallah kime sorduysam aynı şeyleri söyledi bol yürüyüş ve sonrası istirahat edicez artık hastane çantamız da hazır olsun
Deletedmom331 Kubraozdemirr senin de bir an önce geçer inşallah doktorun sakınca görmediyse parol deneyebilirsin