Metin ingeç 3 ocakta gittim 500 ödedik atatür üniversitesine gittim psikolojimi bir günde mahvettiler çocuğun ensesi kalın suyu az bağırsakları parlak üstelik ortada para ödemiştim muayene için 257 TL sonra rodyoloğa gönderdi onaya 150 ödedim o daha beter şeyler söyledi hastaneden eve gelene kadar 2 saat ağladım 4 gün sonraya Metin beye randevu aldık gittik şükür herşey yolunda mükemmel bir peritinoloji uzmanı verilen paranın her kuruşu helali hoş olsun