Ozlem2206 Cnsypc hemen takılması iyimiş çünkü yatıp kalkarken yürürken o sarkmayı topladığı için çok daha rahat hareket ediliyormuş
Ozlem2206 N01AKCAN doktorunuza göre hareket edersiniz tabi ama direkt takılmasının daha iyi olduğu söyleniyor dikişlerdeki ödemi alması açısındanda