Burcusenkoc Merhaba 25. Haftadayım bebeğimin hareketini 1 gündür çok hissetmiyorum gibi dün çok ayakta kaldım gezdim ondan öı acaba diye düşünüyorum başına gelen var mı
Esmaonur Burcusenkoc ayakta fazla kalınca bende hissetmiyorum maalesef. Anne hareket halindeyken uyurlarmış. Çikolata yiyip sırt üstü uzanınca hemen başlıyor hareketlenmeye bi de öyle deneyin isterseniz
hilalavciiii Çok yorulunca bebekte yoruluyormuş o yüzden olabilir. Benim de bir kez başıma geldi sabaha kadar uyumuştum sonrasında hissettim. Ama hiç tepki vermezse bi doktora gözükün derim 😶 umarım endişelenecek bir şey yoktur 🙏