balkupummm Ben de Ağrı’dayim, aynı şeyleri buradaki hastane için de söylüyorlar. Normal şartlar altında biri bana bağırsin bakalım onu yerin dibine sokar çıkarırım ama o an el kol bağlı bebek için dışarı da çıkamam ve beni kötü etkiler gerçekten. Sırf bu yüzden her şey yolunda giderse Erzurum’da özelde sezaryen olmayı düşünüyorum. Bir kere gebelik kolestazindan şüphelenip acile gitmiştim ilçeden sevk bir kadın geldi sezeryana acil alınsın diye doktor hanım kadına hesap soruyordu orada da doktor var niye bize gönderiyorlar,biz ölelim o zaman vb. Bu doktor hanım da hamileydi üstelik. O gün insanligimdan utandım, o psikolojide bir kadına üstelik ameliyatına gireceksin bunu yaşatmak ne demek ? Allah insancıl ve iyi kişilerle karşılaştırsın. Ama bulunduğunuz il çok önemli mesela İstanbul’da tanıdıklarım var hepsi de devlette doğum yapıyor çok memnunlar. Özellikle şehir hastanesi olan iller özeli gereksiz görüyor. Buda şans işte şartlar eşit olmuyor malesef.