mybaby1923 Ozgamzeoz benım adete bır gun kala böyle çıktı kan verdım 37 çıktı değer erken gebelık testınde de sılık çıktı
Ozgamzeoz mybaby1923 ama benimki sonradan böyle oldu ilk 5 dk hiç birşey görmedim bana kuruma çizgisi gibi geldi
Kahveli Ozgamzeoz kiz ben gebe değilim test yapiyorim hic oyle kuruma çizgisi olmuyor. Bence olabilir sende gebelik
Brfnkyldz @Ozgamzeoz Rabbım kalbinize gönlünüze göre versin inşallah ama şu kuruma çizgisini hiç anlayamıyorum ya tam 5 sene her ay düzenli yaptım bu testleri sabaha kadar Bi ümit beklettiğim bile oldu hiç kuruma çizgisi hayalet çizgi böyle bir şey görmedim ben lütfen umutsuzluğa kapılmadan yada heveslenmeden kan verin en açıklayıcı o olacaktır 😊 isteyen herkese hayırlı sağlıklı evlatlar nasip etsin inşallah Rabbim
Kahveli Ozgamzeoz biraz daha bekleyip tekrarla bence canim. Emin de olamıyorsan kan vermek daha uygun olur
Sm1347 Kurumu çizgisini de ilk defa bu uygulamada duydum. Ben yüzlerce yapmıştım hamile kalmadan önce hiç öyle bir şey gelmedi başıma. Erken gebelik testi yapın varsa kesin çıkar. Benim bthcg değerim 9 ken bile o testte çıktı
Azra_Mom Ozgamzeoz gebelik var gibi görünüyor muhtemelen yeni bence kan verin. Kuruma çizgisi bende ilk defa burda duydum gebe değilken yaptığım testlerin hiçbirinde bulanık çizgi çıkmadı tek çıkıyor o kadar yan tarafı bembeyaz kalıyordu sabah yapıp akşam tekrar baktığım da oldu sonuç aynı bu testler güvenilir silik çizginin anlamı düşük beta demek yani yeni oluşmuş gebelik
Kahveli Ozgamzeoz valla bizim ki sabah 9 a kadar bir çok yerde aynı sanırım. Yerleşim yeriniz sakin şehre uzaksa bu sekildedir