biroglanannesii 32+3 haftalık hamileyim. Göbek deliğim hizasında sağ taraf ağrıyor kramp giriyor . Bebeğim de gayet hareketli . Bu krampları uykumun arasında da hissettim . Uyandım hala ağrıyor . Acaba yalancı sancı dedikleri bu mu ? 🤔
Deletedmom_33 biroglanannesii Bende 32+3′üm. Dün akşam birden bende de göbek deliği ve sağında bir sızlama başladı ani. 2-3 dk da geçti. Yalancı sancı mı bilmiyorum tabi 😅
biroglanannesii Deletedmom623737 Önemli bir şey değildir inşallah yaşadığımız 🤦🏻♀️ Bebeğimde geliyor geliyor ağrıyan yere vuruyor
Ebru123- Göbek çevresinde özellikle kasılır gibi ağrı özellikle geceleri oluyo 36+2yiz makat geliş dedi doktorumuz yüksek ihtimal sezeryan olacak dönmez dedi ama ağrılar çok feci uyanıyorum 2saate bir
Ebru123- Amniyon sıvısı azaldığı icin hareket alanı daraldığı icin bebiş te büyüdükçe normal imiş bu ağrılar doktorum demişti