Seval88 12.haftama girdim bulantım geçti ağrılarımda enerjim gitmişti enerjim yerine geldi gayet iyiyim bi sıkıntı yoktur demi benim gibi olan varmı ? Geçen hafta gittim iyiydi ama bi acaba diyor insan
Lavininannesi1 Seval88 Canım hıç korkma hamilelikte benimde başıma gelmişti sanki hiç hamile değilim gibi belirtilerim gitmişti çok tedirgin olmuştum ama bunlar olası şeylermis zaman zaman oluyor ve düzeliyor içini ferah tut Allah’ın izniyle bebeğini sağlıkla kucağına alırsın inşallah 🙏🥰
MerveeD Seval88 14. Haftadan sonra ben 😄 nasıl korkuyordum bsey oldu belirtin yok dıye bebegımi gorunce ıcım rahatlıyordu cok sukur 20 haftalık olduk bazen ıcımde kıpır kıpır bsey oluyor dıyorum aha benim kızın yıne keyfi yerinde elhamdülillah
Seval88 Lavininannesi1 aminnn canım benim inşallah 2. Hamileliğim ama 9 sene sonra olduğu İçin herşeyi unutmuşum aynı korku aynı heyecan sanırım doğmadan rahat edemiycez
Seval88 MerveeD evet en güzel zamanlar kıpırtılı zamanlar korkmuyormusum 2 türtükle hemen hareket edince için rahat ediyor evlat daha ana rahmine düşünce kıymetli oluyor ❤️
Lavininannesi1 Seval88 Kesinlikle öyle cnm sağlıkla dünyaya gelsin inşallah annesi şimdi sen biraz rahat et diye izin vermiştir,tekrardan ortaya çıkar 🥰