Alimoms1_ Yarın belden uyuşturmalı sezeryan olacağım. Bu benim ikinci sezeryanım ilk doğumumla aramda sadece 13 ay var. 😵💫 Tecrübeli olmama rağmen içimdeki heyecan korku bitmiyor. 🤭 Sizinde sezeryan ile merak ettikleriniz varsa cevaplayabilirim 🌸
Alimoms1_ Cerenktkc İnanın hiç birşey hissetmiyorsunuz. Belden yapılan iğnede sinek ısırığı gibi anlık olan birşey. Öneride bulanacağım bır konu varkı doğumdan sonra sırtınızı mutlaka sıcak tutun sıcaklasanız bıle hırka yelek mutlaka giyin açık gezmeyin. Beni kimse uyarmamıştı çok açık dolandım hastanede de evde de dikiş ağrısı felan sırt ağrısının yanında hiçbirsey miş.
Alimoms1_ dilek6 37+2 bebeğin suyu azaldığı ve anne karnında gelişmediği için erken alalım dedi doktorumuz iki hafta öncede ciğer geliştirici olmuştum ne olur olmaz diye
Cerenktkc Alimoms1_ yanıma hem yelek hem polar almıştım Allahtan uyardığınız çok iyi oldu çok teşekkür ederim.