İkinci gebeliğim ilkinde ara ara midem bulanıyor du bubda geçmiyor doktordan cıkamaz oldum serum takıyorym yine başlıyo yarım saat sonra su içsem çıkarıyorum tansiyonum hep düşük doktor sadece dinlen diye çözüm sunmuyor verdiği ilaçtta fayda etmiyo ne yapabilirim