Kızlar merhaba bebeğimi iki gün önce aldım küvözden çıktı çok şükür ama bebeğim şuan kusuyor anne sütüne ek mama veriyorum sma optrıum olduğu gibi atıyor ve bebeğim dünden beri kakasını yapmadı çok fazla gazı var ve kabız gibi ne yapabilirim lütfen fikirlerinize ihtiyacım var ?