Merhabalar 26haftalik hamileyim dün 2doz covid aşısıbiontech oldum ama korkuyorum bebeğe bi zararı olurmu diye bende gebelik şekeri var yani mecbur kaldım yapmaya ama şimdi yapmasaydım diyorum benim olan anneler varmıydi sizin ki nasildi paylaşırsanız çok sevinirim