elifakyuz1 Günaydın güzel anneler 17 ocakta sezeryan doğumum var anestezi doktoru genel anesteziyi işaretlemiş tecrübelerinizi yazar mısınız ilk epidural olmuştum çok da memnundum genel olacağını duyunca korktum
elifakyuz1 Ozlem2904 daha doktorumla konuşmadım salı günü kontrolüm var konuşucam inşallah değiştirirler