Canım ben ilk gece kaldırdıklarında yürütmeye ablamdan destek alarak tuvalete falan gittim, 1 gece kaldım hastanede 2.gün eve geçtik ayaktaydım kimseden yardım almadım benimde bünyem kuvvetli bir de yalnız olacağım için biraz da kendim kendimi motive ederek psikolojik olarak olumlama yaptım, 3.gün zaten ayaktaydım şükür şuan 1 aylık olduk 8.günden beri cocuguma tek basıma bakıyorum yemek bulasık camasır hersey bende