asyaninanneyim Kızlar 34+6 haftalığım gecen hafta kontrol de 1 cm acılmam cıkmıstı yarım saat önce sol belimin kenarından bir ağrı girdi henüz geçmedi bu nedir sizce
Bebiscann asyaninanneyim valla canım hamileliğin son evresinde ağrısız bi günüm geçmedi, ama doğum sancısını soruyorsan tek sola vurmaz o ağrı, bebek sol tarafına yerleşmişse ağırlaştığı için o tarafta ağrı olabilir