Haticerbass Canımm benim ablam 2 doğum yaptı egepolde sezaryen doğumdu onun da doğduğu gün kalıyorsun ertesi gün 12 de çıkıyorsun sabah olsa 1 buçuk gün ediyor öyle kal filanda demiyorlar para için , Allah korusun bebek için gerek olmadığı sürece gerek olacağını düşünmüyorum anne için pek olmuyor yani bende 1 gece kalıcam 🥰 hiç kalcak bişey gerek olmaz inşallah güzel düşün Allah bize kolaylık versin sağlık güç hayırlı doğumlar nasip etsin 🙏🏻🙏🏻