Kızlar merhaba 34+1 gebeyim dün bebegin haraketlerini hissetmedim yada farkjnda değilim bilmiyorum aslında hissediyorum oynuyor ama eskisi gibi sert vurmuyor hızlı geçişler yapmıyor doktoruma gittim doktorum kanıma baktı ultrason a soktu nstye baktı herşey temiz ama bebeğin haraketleri az demiyorum yavaşladi bu durumda olan var mi