Ebe_huriye Kizlar 37+1 oldum dün gece 4 saat ağrı cektim 10 dk bir geldi karnımdan başlayıp aşağı vurdu siklasmasini bekledim sonrada geçti bugün yumurta akı gibi akintim geldi ağrım yok benim gibi olupta doğum yapan var mı
Bebiscann Ebe_huriye doğumuna az kalmış canım doğuma yakın böyle ağrılar başlıyor ama ne kadar zamanda olur bilemem 4,5 gün
Miranmiray Ebe_huriye aynı şey 1 hafta önce benimde başıma geldi ustelik3 gün üst üste acile gittim nst çekildi 70 lerde sancım çıktı 3 cm acilma doğum başlıyor git evde sancimi çek dediler eve geldim sancım geçti bir dahada olmadı 36 dan beri bu şekilde doğumu bekliyorum ama yok nişan geldi ama sancım falanda yok şimdilik yalancı sancılar çekiyorum şuan 37+3 teyim