Merhaba kızlar. Bebeğim 1 aylık. Son iki gündür emerken huzursuzlanma, başını geriye atıp ağlama davranışı gösteriyordu. Gaz sancısı giriyor dye düşündüm başta. Uykuya dalmada güçlük çekiyor uyusa da ağlayarak uyanıyor birden. İlk 20 gün reflü yatağı kullanmıştık. Sonrasında ara ara düz ya da minik bi yastıkla yatırmaya başlamıştım. Son iki gündür her zamankinden sık kusmaya başladı. Dün en fazla kustuğu gündü. Kusması baya tavan yaptı artık. Emdiği anda hemen çıkarmaya başladı. Emdiği süt midede durmaz oldu. Moralim çok çok bozuk. Düzenli emen çocuğum ememez oldu. Emmek istiyor emince kusuyor. Boğazı da tahriş oldu artık sanırım onun acısıyla daha da ağlıyor ve uykusuz kalıyor. Memede uyumaya alışkındı çünkü😢 dün zorla emzik verdim onun sayesinde daldı uykuya. Bu durumu bebeğinde yaşayan oldu mu? Bebeği reflü olanlar nasıl anladınız? Sizce reflü müyüz? 🥺