Balbocegmm merhaba yok henüz doğumu bekliyorum açikcası doğumdan sonra kontrollerini yaptiracağm fetal dnada yaptirmadm kardiyologa daniştm bizlerdede olabileceğini fakat farketmediğimizi söyledi şimdi neredeyse herkese ayni şeyi söylüyorlar detayli usgde dedi. Korkma dogduktan sonra kontrollerini yaptir dedi ve allah korusun varsayalm nefes almada güçlük vs varsa ufak bir ameliyatla o damari ayiriuolar dedi. Ayrica çevresinde çok fazla bu tani konulan gebe oldugunu ve hepsininde bebeginin gayet saglikli oldugunu belirtti. Artk kafama takmiyrm son zamanlarimz bekliyoruz dogumu bakalm allah tüm bebeklerimize saglik versin.