Bir61 yoktur inşallah canım olsa bile ben 2 kez tedavi gördüm gebelikte kullanılan ilaçlar sorun çıkarmıyor. Onlardan yazar doktorun. Ama eğer enfeksiyon varsa kültür testini de yaptır ben ilk antibiyotiğimi boş yere kullandım etki etti sonra hemen tekrarladı enfeksiyonum. 2. Kez tedavimden sonra ise şükür bir sorun olmadı, kültür testimde temiz çıkmıştı.