Hilalirm63 Kızlar merhaba ben 14 kasımda evlendim adetim de on gün erken oldu 1 aralıkta oldum. Bugün 2 Ocak bütün adetin belirtilerini yaşıyorum ama daha olmadım sizce hamile miyimdir?
Didemardaa Olası bir şüphen varsa test yap ama yeni evli olduğun için adetin bir önceki ay da erken geldiği için hormon değişikliğinden de kaynaklanabilir canım :)