Ben ilk gebeliğimde evde afedersiniz çıplak geziyordum o derece kötü bir durumdaydım aman Allahım aklıma geldikçe kötü oluyorum. İlaçlar kullandım kremler kullandım fayda etmedi. Son çare aktara gidip derdimi anlatınca bana bir bitkisel karışım verdi (sarı kantoron yağı içeren bir karışım) adını unuttum kremin küçük bir cam kutudaydı. Onun sayesinde kurtuldum çok şükür 🙏🏻