Arkadaşlar bebeğimi biraz aşağıda hissediyorum durmadan vajinama ve mesaneme baskı yapıyor. Baskı yaptığı saliselik anda çişim varmış gibi his geliyor sonra baskısı gidince o his kayboluyor. Ve bu ara hep çırpınma böyle sanki titreme hareketi hissediyorum net olarak.. Böyle hızlı hızlı 7 kere titreme hissi çırpınır gibi. En son mesaneme vuruyor ya da vajinama.. Ne demek oluyor bu sizce bu normal mi? Bebeğimin hareketinde bir sıkıntı yoktur dimi??