Arkadaşlar selamlar, kalp şeklinde septumum vardı 36.hafta da gayet sağlıklı doğum yaptım 5 ay önce. 6 ay sonra 2.yi düşünüyoruz histereskopi olup olmamakta kararsızım, doktorum da bana bırakıyor. Perde sorun olmadı istersen yapmayalım ama yaz dönemi yeniden konuşalım dedi. Çok kararsızım ne yapıyım sizce ?