2 aralıkta boş gebelikten kürtaj oldum ve bugün tam 1 ay oldu kanama olarak değilde lekeli bi şekilde 10 gün sürdü 10 günden sonra korunmadık saldım çayıra devam ettik öyle ben ne zaman regli olcam salak saçma hamileymişim gibi hayal kuruyorum 1-2 gündür ya tutarsa diye 😔