Seymaayyy Arhbn ben aldım bır kaç at önce 2 bin TL falandı henüz daha kullanmadık ama içime çok sındı manevrası falan çok iyi katlanmasıda güç degıl gayat güzel 👍🏼 🐣
Arhbn Seymaayyy Vldnkrl yorumlarında katlaması falan zor yazmışlar tereddütte kaldım o yüzden kızlar sağolun
Vldnkrl Ben de aldım ama henüz kullanamadım şubatta inşallah kullanacağız.. Kullanımı rahat tekerlek manevrası iyi katlanması falan, hantal değil bagi easyfold 2 ile arasında kaldım fiyat farkından dolayı bunu almak zorunda kaldım uçtular çünkü 🤷♀️
Seymaayyy Arhbn denıldıgı kadar zor katlanısı yok bı piercardin arabası gıbı tek elle katlansın beklemeyin 😅 ebebekten bakablırsın bırebır
Arhbn Seymaayyy benim hoşuma gitti canım , hem modern duruyor hem de kullanışlı diyorsun teşekkür ederim yorumun için❤️