Hanımlar bişeyi çok merak ediyorum ya , en başta belirteyim ki yargılamak anacıyla yazmıyorum sadece merak ediyorum .
benimde çok beğendiğim isimler var ama çokkkkkk büyük bi çoğunluğu uydurma anlamlar . hepsi Cennette bişey . yada işte kuran’da geçiyor diye asıl geçen kelimeyi değiştirip farklı anlamlar yazılıyor . işin özü nasıl bu isimleri koymaya ikna oluyorsunuz siz ? mantıklı cevabı olan varsa bende ikna olabilirim 😂 eleye eleye isim kalmadı yahu elimde . neye niyetlensem araştırıyorum uydurma isim uydurma anlam