Kızlar 23+6 haftalık hamileyim artık göbek çizgim iyice belirginleşmeye başladı ve çizgimin göbek altında yamuk olduğunu farkettim netten araştırayım dedim ve bi yerde şöyle bişeye denk geldim ➡ Çizgi yamuksa bebeğin cinsiyeti kız, düzse erkek olurmuş ve gerçekten de Allah izin verirse benim kızım olacak💕 sizce gerçeklik payı var mıdır yoksa sadece tevafuk mu?👻