Sabriyee Cuma günü baktığımızda hiç yoktu canım şuan var mı yok mu bilmiyorum ama kanamam falan olmadı, doktorumda açılma yok diye suni vericek büyük ihtimal zaten 40 haftadan sonrasını pek bekletme taraftarı değildi başından beri öylede oldu diyebilirim 🌸