sevgitekes bence korkuyorsunuz diye böyle konuşuyorsunuz sakın yanlış anlamayın tabi ki zor ve korkunç birşey benimde ilk gebeliğim bende olsam korkarım ama ben çok duydum doktor zaten riske atmaz ki artık gebelerdeki olusan risklerde hastaneler çok kötü suçlanıyor bunu hiç bir hastane ve doktor kabul etmez zaten o riski almaz yani cocugu cevirebiliyorlar benim bir tanıdığımda da oldu ters bebek dediler normal doğuma aldılar içeride cevirmisler bebegi olasi birşey olursa hemen alıyorlar sezeryana inşallah sağlıkla alırsınız kucaginiza