Pink05 raporlu olmazdığınız sürece çıkartma hakları varmış hamile iken avukatla konuşmuştum. Doktorunuzla konuşun 10 günlük rapor versin onlar çıkarmadan 2 rapordan sonra heyet raporu isteyin 45 günde öyle raporlu olursunuz zaten Doğum iznine yaklaşmış olursunuz ve çıkartamazlar. Bazen böyle iş yerlerine bunu yapmak gerekiyor iyi niyetli olmak kazandırmıyor. 6 ayı doldurmadan önce dava açma hakkınız yok. 1 yıl içinde de açılan davada haklı sebep gerekiyor ki bu sizi maalesef haklı göstermiyor mahkemede.