Ay evet çoktatemiz olmuyor ya hamileliğin başlarında önce robota süpürttüeüp sonra kendim süpürüyordum o zaman arkadaslarım itiraf ettiler sana göre bişi değil bu cihaz diye :)) neyse salon için örneğin sandalyeleri masanın üstüne bırakıyoruz kendi haline dolanıp duruyor.yani derinlemesine olmasada görünürdeki kırıntıları topladığı için iyi .bir de yatağın kanepenin altına cok iyi .cekmene herek kalmasan süpürmüş oluyorsu