ArenAsilmomm Arhbn prima elbette iyidir ama fiyatlar malum çok uçtu. Ve bebek neye alışırsa öyle gidiyor diyor benim çevremdeki herkes o yüzden sleepy tercih etmeyi düşünüyorum ben
Arhbn ArenAsilmomm öyle kuzum bezler aşırı pahalı, hem iyisi hem uygunu olsun istiyoruz. Genel olarak sleepy denmiş zaten o da güzel bi marka.
ArenAsilmomm Arhbn evet bio natural öneriliyor genelde ama Bio sanırım pişikte yapabiliyormuş. Birde her yerde bulunmuyor bio olan. Yani en azından benim olduğum şehirde öyle. O yüzden ben natural tercih edicem