Didemkrgi evet maalesef ki çocuğa etkisi oluyor anne karnında öğreniyorlar uyku düzenini benim eltim 2 çocuğu için sabah 6 da kalkıyordu hamileyken okula gönderiyordu onları bebek doğdu sabahın 6.sinda kalkıyordu mesela bende ilk gebeliğimde gündüzleri uyurdum gece uyuyamadığım için kızımin 40 çıktıktan sonra gece uyumamaya gündüz uyumaya başladı bu bebiste hiç uyku yok ne gece ne gündüz inşallah uyur diye dua ediyorum