Buse62 ama saçma ben boşuna mı bekledim. Tamam asistanı bakar da hiç ekranı göremedim kağıt vermedi bir şey demedi. Doğum orada olabilir diye gittim ama Allah korusun ya. İmperial de filiz tanrıkuluna gidiyorum canım. Bir de fakülteye gidiyorum. Fakültedeki doktorum doğuma girmediği için başka doktora da gidiyorum