Cansu4401 Aylincaey canım ben hamileliğimin başından sonuna kadar gün içinde hep sola uzaniyodum sadece yatacağım zaman sağ sol degisyodu korkma bişey olmaz ama hep önceliğin sol olsa sonra sağa done bilirsin
Morningstar Aylincaey 20. Haftaya kadar yüz üstü de yattım ben simdi sağa sola sırt üstü nasıl rahat edersem öyle yatıyorum kendimi kasmiyorum bu konuda
Ozlemkomur75 Ben hep sola yatarım ama basende sırt üstü yatarım bu arada pek yatıyorda sayılmam. Gecelerim zor zor geçiyor ☺️
Gstml41 Ben anlayamadım sola sağa yatmak diye bişey var.ilk defa duyuyorumda bilgilendirirseniz sevinirim.
Sdadmrbas Aylincaey ben genelde sağda yatarım 37+1 haftamda. Hiç sorun yaşamadım. Hatta sırt üstü yatma derlerde çocuk sağa sola dönünce iyice canlanıyo beni uyutmuyor. Sırt üstü yatınca uyku moduna geçiyor 🙈 yani demem oki nasıl rahatsan
Birann Aylincaey ben bütün hamilelik boyunca sağıma yatıp uyudum ilk gebeliğimde de bundada rahat olun bir problem olmuyor