Melegim45 37+1 haftalık hamileyim sol tarafıma birden ağrı girdi yürüyorum geçmiyor dün de bu saatlerde sancım oldu vurdu geçti bugün geçmiyor 10 dk da bir lavaboya gidiyorum doğum mu başladı bilgisi olan varmı
1elifelif Melegim45 doğum sancıları vurup geçmez sürekli hale gelir diye biliyorum ama doktoruna danış tabi.
ikiprensesannesiii Melegim45 doktora gidin bence ben de ilk gebeliğimde anlamadım diğer arkadaşın dediği gibi bir gittim 5 cm açılmam vardı az kalsın evde doğuracakmışım 😂
Zeynepzeynep52 Melegim45 yerinizde olsam hastaneye giderdim nst yaptırmak ve açıklığınız var mı diye baktırmak gerekir
Ysgl26 Sürekli sancı olmaması lazım. Belirli aralıklarla gelmesi lazım sancının. Hiç sancısı olmadan 7 cm açılması oldu arkadaşımın zor yetiştiler hastaneye :) vakit kaybetmwden hastaneye gidin bence. Başka bi şey de olabilir. İhmale gelmez
Melegim45 Ysgl26 Bugun geçmiyor ama hafifledi biraz daha bekliyim olmadı hastaneye gideyim canım sağol
Melegim45 1elifelif doktoruma istediğim zaman ulaşamıyorum canım dün de bu şekilde oldu ama geçiyordu şimdi geçmiyor hafif azaldı ama bilmiyorum ki ne yapayım
ikiprensesannesiii Melegim45 korkmayın ya ve bence ani doğum daha iyi ben noluyoruz ne doğumu diyene kadar kucağıma almıştım yavrumu diğer türlü daha stresli bence
Melegim45 ikiprensesannesiii ağrım geçti ama sürekli afedersiniz böyle sürekli lavaboya gidiyorum ishal gibi bilginiz varmı normal mi
ikiprensesannesiii Melegim45 ben 2 gün önce ishal olmuştum zaten hatta serum takılmıştı o yüzden ben gaz sancısı karın ağrısı diye düşündüm sancı çektiğimi anlamadım. Hatta ailem eşim falan yoktu yanımda halama devamlı bir tuvalete gitsem rahatlıcam diyordum
Liyuzamom ikiprensesannesiii brnimfe bugün kasıklarım çok ağrıyor belimde vajina girişimde ağrıyor bebiş toplanıyor karnım sertleşiyor beklemedeyim (36+3) sanki her an adet olacakmışım gibi bi his var
ikiprensesannesiii Liyuzamom ben de 35+3 deyim bebek toplanıyo devamlı falan ama pazartesi kontrolüm var diye gitmedim ben de çok dayanamıcak bir ağrım yok şükür
Betulberrak Liyuzamom Suan aynen benimde öyle surekli gecmeyen bir adet sancisi var sanki 36haftaligim
Liyuzamom ikiprensesannesiii sabaha geçmezse devam ederse ben kesin giderim ilk kez böyle oluyor çünkü
Liyuzamom MslAknn valla doğurcaksam doğursaydım artık şuan neler oluyor çözwbilmiş değilim bu ağrı neyin nesi beklemeli miyim gitmeli miyim anlayamadım ki bacım