Hiç tavsiye etmem devleti. adını şimdi hatırlayamadım bi doktor vardı (erkek) koyun sürüsü gibi herkesi odaya topluyor muayene ediyor. Ilk öğrendiğimde gittim ve son gidişim oldu devlet imkanin varsa irmet tavsiye ederim. İlke hanım sezer bey ve Salih bey