Su-1234 tek sebebimiz arkamızda evlat olması bence ama sağ salim dönücez kardeşleriyle inşallah rabbim anneliğimizi görüyor evlatlarımızın bize çok ihtiyacı var o yüzden rabbimin merhameti çok büyük bizi esirgesin tüm gebeleri sağ salim çocuğuna ailesine kavuştursun ❤️