Gzmhsyn Bu gün öğlen kabak tatlısı yedim bu saat oldu gazdan ölcem alttan üsten sürekli gaz çıkarıyorum korkmaya başladım hiç başıma böyle bisey gelmedi lütfen ayıplamayın beni neden bu kadar gaz yaptı bana normal mi yoksa bana mı anormal geliyor
Gulsurmeli Gzmhsyn Neden ayıplansın ki çok normal gebelikte en olmadık şey farklı tepki verebilir son derece olağan sabaha birşey kalmaz eğer geçmezse doktora gözükürsünüz