Ceyduygu Ecem27 İki gün önce konuştum belli değil dediler. Çok fazla zam gelmiş bence doğumlara en kötü biner TL zam gelir
Ecem27 Eşimle bizde öyle tahmin ettik en az bin lira gelse diye 😶 Şubat başı doğumum var bakalım ücret ne kadar olacak
Gonul-123 Avicenna normal doğum 4500 zorunlu sezaryan 5500 muayene ücreti sigortalı 265 TL olmuş arkadaşlar. Hepimize geçmiş olsun 🤦♀️
Ceyduygu Gonul-123 Yok artık ya benim ikiz olduğu için birde üstüne 2 bin TL fazla veriyorum. Sinirlendim bak degistircem hastaneyi
Busra_27_34_ Gonul-123 bu Ataşehirde ki fiyat demi Gültepe avicenna Hastanesi’nde de öyle mi acaba 31 Aralık gittim muane ücreti 140 lira idi doğum için de henüz konuşmadık Şubat sonu olacağı için erken diye düşündük 🤦