Denizz01 Melissssa enfeksiypn kaptınız kesin. Bence ilişkiye girmeyn doltora gidince söyleyin enfeksiyon erken doğum belirtisidir
Imraninannesi Melissssa enfeksiyon kapmissin canim benim de oyle olmustu doktor fitil vermişti de iyi oldum. Dpktoruna soyle ihmal etme
Melissssa Denizz01 idrar yollarında enfeksiyon vardı biraz doktor bir fitil verdi bir de travacord krem haftada bir ilişkiye girin dedi iki hafta üç haftada bir olmasına rağmen yine yanma oldu
Denizz01 Melissssa ozaman geçmedi canım enfeksiyon kızarma kaşıntı var mı ? Bol bol su iç ama doktoruna yine sor bi canım
Elifismaill Bu verdikleri fitil ve travazol krem gerçekten bana çok iyi geldi bende enfeksiyon kapmistim uzun yola gittim cenazemiz vardı tuvaletler çok temiz değildi ama cumartesi günü başladım akıntım kasintim ve yanmam geçti çok şükür